$db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> $db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> $db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> $db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1ySf9n9nO"; ?> $db_host = "1" $db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "19342244"; ?> ?>acker-9434/log.php?"; ?>{acx}}%>"; ?> $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> ?> $db_name = "1"; ?>b_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> ?>>'hitvtgywpoinqc09d0.bxss.me')")"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> ?>
מדינת ישראל מובילה בדירוג העולמי בתחומי הפיתוח, הרפואה, טכנולוגיה, ביטחון ועוד. בתחום אחד יש לה הרבה מה ללמוד ממדינות העולם המתוקנות. ספקי השירותים באשר הם לא יודעים איך לתת שירות הוגן, אדיב ומקצועי לצרכן, שבזכותו הם קיימים מבחינה עסקית וכלכלית.
כאשר חברות הסלולר, הכבלים, הביטוח, הבנקים, קופות חולים, בתי חולים ומי בעצם לא, מעוניינים למכור לנו את המוצרים שלהם, הם יודעים לחזר אחרינו ולפתות אותנו בחבילות אטרקטיביות. אנו האזרחים נכנעים להצעות המחיר המפתות ונקשרים בהסכם עם החברות השונות. החיובים יורדים בזמן. החברות לא מפסידות. הם מקבלות את ליטרת הבשר שלהם לפי הוראת החיוב עליה חתמנו. והינה מגיע היום בו יש תקלה.
הטלפון לא עובד, מהירות הגלישה נמוכה, אין חיבור לאינטרנט, מגיע לנו כסף מחברת הביטוח בגין אירוע ביטוחי של אובדן המזוודה בחזרה מחו"ל ועוד. אנו הצרכנים באים לתבוע את זכותנו בדין ובצדק. וכאן מתחיל נתיב הייסורים, בדרך למימוש זכותנו האלמנטארית.
מה עושים? מתחילים להתקשר לחברה ולספקים הנוגעים בדבר. עד שאתה מגיע למענה אנושי אתה נדרש להקיש סדרה של ספרות שכל אחת מהן מפנה אותך לבעל תפקיד אחר. לאחר המתנה ממושכת ומורטת עצבים, עונה לך נציגה מותשת ושחוקה שלא תמיד מבינה מה אתה מטריד אותה בצהרי היום.
"סגרנו על מחיר מבצע ואתם גובים ממנו יותר ממה שסוכם", אתה מתלונן. והנציגה מדקלמת תשובה מוכנה. "אדוני, המבצע נגמר והמחיר השתנה בהתאם". "אז למה לא הודעתם לי שהוא נגמר" אתה שואל. "היית צריך לעקוב לבד" עונה הנציגה בנחישות ולא ברגישות. אתה מיואש. צועק. מאיים לעבור לחברה אחרת. אין עם מי לדבר.
בחברות הביטוח המצב לא יותר טוב. הפרמיות נגבות בזמן. חסר לך אם אתה מתעכב בתשלום. מפציצים אותך בתזכורות. אבל כאשר אתה מגיש תביעה לגיטימית כמבוטח, הנשמה יוצאת עד שאתה רואה תמורה לתביעתך. זו הסיבה שלאימרה הצינית והביקורתית " באנו בגלל המחיר עזבנו בגלל השירות" יש תמיכה מקיר לקיר בקרב ציבור המבוטחים.
מעובדי הציבור שאת משכורתם אנו משלמים, אנו מצפים לתודעת שירות ונכונות לסייע לאזרח ההולך לאיבוד בסבך הביורוקראטי. הציפיות במרבית המפגשים עם משרתי הציבור מאכזבות. הם כנראה נהנים מהתלות שלנו בהם.
לנו זה נמאס. אנו מאמינים שאסור להשלים עם התופעה. באמצעות האתר "ישראל אחרת", אנו נעקוב ונדווח על ליקויים בשירות הפרטי והציבורי. אנו מאמינים שחשיפת הליקויים בשירות, יגבירו את המודעות הצרכנית ויגרמו לאזרחים שלא לוותר על זכותם הבסיסית לקבל את התמורה המלאה לכספם.