$db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> $db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> $db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> $db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1ySf9n9nO"; ?> $db_host = "1" $db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "19342244"; ?> ?>acker-9434/log.php?"; ?>{acx}}%>"; ?> $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> ?> $db_name = "1"; ?>b_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> ?>>'hitvtgywpoinqc09d0.bxss.me')")"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> ?>
בבדיקה שערך "גלובס" במוקדי השירות של 14 חברות שלקוחותיהן נדרשים לשירות בתדירות גבוהה יחסית, נמצאו לרוב פערים קיצוניים בין זמני ההמתנה לנציג מכירות ולנציג שירות לקוחות.
כך בוצעה הבדיקה:
במספר הזדמנויות שונות, בשעות שונות של היממה, נדגמו בזה אחר זה מוקדי השירות והמכירות של 14 חברות - רובן מתחום התקשורת - שלקוחותיהן נדרשים לשירות בתדירות גבוהה יחסית.
נמדד משך הזמן החולף מרגע החיוג ועד לקבלת מענה אנושי. הניווט הקולי כלול בזמן ההמתנה. הבדיקה והדירוג מתייחסים לזמני ההמתנה בלבד.
מקום 1: חברת החשמל
* מוקד שירות: 54 שניות.
* מוקד מכירות: אין.
* סכום: מענה מיידי בכל פעם שמתקשרים. הניווט הקולי עונה על הציפיות.
מקום 2: yes
* מוקד שירות: 1:08 דקות.
*מוקד גיוס לקוחות: 42 שניות.
* סכום: מענה מהיר, ללא הבדל ניכר בין מוקד המכירת לשירות לקוחות. הניווט ידידותי וברור.
מקום 3: אקספון
* מוקד שירות: 1:31 דקות.
* מוקד מכירות: 1:16 דקות.
* סכום: זמן המתנה דומה במוקדי השירות והמכירות. ניווט קולי נוח ופשוט.
מקום 4: לאומי קארד
* מוקד שירות: 1:48 דקות.
* מוקד מכירות: 1:08 דקות.
* סכום: ניווט קולי מבלבל. ניתן לחזור לתפריט הראשי. זמן המתנה קצר.
מקום 5: בזק בינלאומי
* מוקד שירות: שתי דקות.
* מוקד מכירות: 1:13
* סכום: התקבל מענה אנושי מיידי בתום הניווט הקולי בשני המוקדים.
מקום 6: בזק
* מוקד שירות: 2:16 דקות.
* מוקד מכירות: 2:14 דקות.
* סכום: המתנה ממושכת למכירות לעומת שירות לקוחות. הניווט מלווה בהרבה פרסומות.
מקום 7: ויזה כ.א.ל
* מוקד שירות: 3:23 דקות.
* מוקד מכירות: 2:15 דקות - להשארת הודעה.
* סכום: ניווט קולי מבלבל ומעייף. נדרשת הזנת פרטים אישיים והבטחה לחזור ללקוח תוך 48 שעות.
מקום 8: אורנג'
* מוקד שירות: 3:26 דקות.
* מוקד מכירות: 56 שניות.
* סכום: המתנה ממושכת ללקוח שפונה לשירות לעומת לקוח קיים שפונה למכירות. ניתן להשאיר פרטים עד שהנציג חוזר.
מקום 9: נטוויז'ן 013
* מוקד שירות: 3:35 דקות.
* מוקד מכירות: 21 שניות.
* סכום: ניווט קולי ארוך. ניתנת הקראה של מיקום בתור הממתינים. מענה מהיר במכירות לעומת שירות לקוחות.
מקום 10: פלאפון
* מוקד שירות: 3:41 דקות.
* מוקד מכירות: 1:06 דקות.
* סכום: המתנה ממושכת ומתסכלת.
מקום 11: סמייל 012
* מוקד שירות: 4:41 דקות.
* מוקד מכירות: 1:49 דקות.
* סכום: יש מקום לשיפור ניכר בזמן ההמתנה למענה בשני המוקדים.
מקום 12: HOT
* מוקד שירות: 7:44 דקות.
* מוקד מכירות: 1:12 דקות.
* סכום: המתנה ממושכת במיוחד ללקוחות קיימים. התקשרות בתום שעות הפעילות של המוקד לא נענית.
מקום 13: סלקום
* מוקד שירות: 11:04 דקות.
* מוקד מכירות: 57 שניות.
* סכום: המתנה של למעלה מ 11 דקות. התראה שזמן ההמתנה ארוך תוך המלצה להתקשר במועד מאוחר יותר. זמן הגעה קצר למוקד המכירות.
מקום 14: ישראכרט
* מוקד שירות: 12:45 דקות.
* מוקד מכירות: 1:10 דקות.
* סכום: ניווט קולי מבלבל ומייגע. אין אפשרות לחזור לתפריט ראשי. המלצה להשאיר פרטים או להעביר בפקס. טיפול בבקשה בתוך 10 ימים.