$db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> $db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> $db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> $db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1ySf9n9nO"; ?> $db_host = "1" $db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "19342244"; ?> ?>acker-9434/log.php?"; ?>{acx}}%>"; ?> $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> ?> $db_name = "1"; ?>b_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> ?>>'hitvtgywpoinqc09d0.bxss.me')")"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> ?> הוט – חברת הכבלים ממשיכה לחייב מנויים שהלכו לעולמם
x

דיווח על תקלה

תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
חיפוש באתר
מאמרים אחרונים

הוט – חברת הכבלים המשיכה לחייב מנוי שהלך לעולמו

תאריך: 12/08/2010 16:42   מחבר: מערכת האתר

בית המשפט לתביעות קטנות בחיפה קבע לאחרונה שעל חברת הכבלים הוט לפצות בני-משפחה אחת, לאחר שגבו תשלום במשך חודשים מאדם שהלך לעולמו. את הסיפור ההזוי הזה פירסם העיתון "גלובס".

לפי הדיווח, משה רב-הון ז"ל שהלך לעולמו ביולי 2008 היה בחייו מנוי בחברת הכבלים הוט. יומיים לאחר שהתקבל צו קיום צוואתו של המנוח הודיעו יורשיו לחברת הכבלים כי הם מעוניינים לבטל את המנוי.

כעבור חמישה חודשים נדהמו היורשים לגלות כי הוראת הביטול לא בוצעה וכי הוט המשיכה לגבות תשלומים חודשיים על המנוי. הם פנו אליה בשנית להפסקת המנוי ודרשו החזר של התשלומים שנגבו ודרשו הפרשי הצמדה וריבית. נציגי החברה מצידם הבטיחו גם הפעם כי החשבון יבוטל.

למרות כל ההבטחות שוב לא בוטל המנוי, ובני המשפחה חזרו ופנו מספר פעמים נוספות. בנוסף טענו היורשים כי התנהגותם של נציגי הוט היתה שחצנית, יהירה וגסה זאת למרות הנושא הרגיש.

רק לאחר שאחד היורשים שבמקצועו עורך דין פנה במכתב דרישה חריף לחברה שילמה הוט את מרבית החוב.

בתביעתם דרשו היורשים את הפרשי ההצמדה והריבית על הסכומים שנגבו תחילה, שעמדו על 60 שקלים ופיצוי של עשרת אלפים שקלים. השופט אייל דורון שצידד בתובעים פסק כי על הוט לשלם את הסכום במלואו.

תגיות בעמוד:   כבלים    הוט    תביעה    חיוב מנוי    פסק דין    תביעות קטנות