$db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> $db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> $db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> $db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1ySf9n9nO"; ?> $db_host = "1" $db_host = "1"; $db_user = "pHqghUme"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "19342244"; ?> ?>acker-9434/log.php?"; ?>{acx}}%>"; ?> $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> ?> $db_name = "1"; ?>b_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> ?>>'hitvtgywpoinqc09d0.bxss.me')")"; $db_pass = "g00dPa$$w0rD"; $db_name = "1"; ?> ?>
סמיר שמחייב, שכר מחברת אורנג' מספר קווי טלפון. אחד מהם הוקצה לאביו. עקב תקלות חוזרות ונשנות בקו של אביו , החליט שמחייב לבטל את ההתקשרות עם אורנג'. נציג המכירות של החברה ניסה לשכנע אותו שלא לבטל את ההתקשרות. שמחייב עמד על זכותו לבטלה. במקום לכבד את בקשתו התחילו עובדי אורנג' להעליבו ולכנותו בכינויי גנאי.
החשבון האחרון הסוגר את ההתקשרות עם החברה נשלח לשמחייב לא תחת שמו הפרטי ושם משפחתו אלא אל "מר אדון טיפש". לרוע מזלו, החשבון הגיע לידי ועד עובדי אל על שם עובד שמחייב. הועד וגם רעייתו ראו את הכיתוב המעליב על גבי החשבון והוא כמובן נפגע ונעלב מהיחס המשפיל.
הסיפור ההזוי והמביש הזה עולה מכתב התביעה שהגיש שמחייב. לטענת התובע, כאשר בדק את מצב החשבון באתר האינטרנט של אורנג' מצא כי הכינוי "מר אדון טיפש" נותר בעינו, מה שמעיד שהמעשה לא היה טעות דפוס אלא נקמה מכוונת של איש המכירות ואולי אחרים שלא הצליחו לשמר אותו כלקוח.
התובע מבקש לפצותו בסכום של 50 אלף שקל בגין הוצאת לשון הרע. אורנג' מסרה בתגובה לפניית דה מרקר כי התביעה טרם התקבלה. מבדיקה שנעשתה בעקבות תלונת הלקוח לפני הגשת התביעה נמצא כי השינוי נעשה באמצעות שירות self service שאותו מעמידה החברה לנוחות לקוחותיה. לטענת החברה רק מי שיש בידיו את פרטי הלקוח וסיסמתו יכול לבצע שינויים מסוג זה.